Blogg listad på Bloggtoppen.se

Det är fredag, visst är det underbart?

Det tycker nog dom flesta, jag har precis klämt in mig en riktigt saftig frukost.. Gud vad gott det var med
frulle för en gång skull, Jag äter sällan frukost men i dag så blev det så..

I dag blir en sån här hetsig dag känns det som, Fan pallar inte det assä! Vädret är ju inte på topp
heller.. Fast det är fan nice med regn i bland, Då får man klä sig med något riktigt coolt...




Vad fan är det för flaska!? Jag sa ju att det var fredag!




Kaffe,mjölk, dooleys.









/Diabetesmannen



Kommentarer
Postat av: YaHiida

Skulle absolut inte banga på det =P Inget skoj att åka själv på sådana ställen =P

2010-06-11 @ 16:12:28
URL: http://yahiida.blogspot.com/
Postat av: YaHiida

Bra med fredag? Den här helgen kunde vi gott låta bli. Jobbar 9-10h/dag hela helgen. Ger förvisso några kr, men jag vill oxå va ledig. Jag vill på Sweden rock!!

2010-06-11 @ 16:13:40
URL: http://yahiida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0