Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag är 20 procent itailenare.....

Yeah alla läsare! Tro det eller ej? Men lite italia finns det i mig, Kan tyckas att det syns
på min myrslok under näsan och mina fjun på bröstet?!

Min kväll har varit ganska så chill med dill, Tränade faktiskt 1 och en halv timme tennis tidigare
på kvällen, Det gick sämst! Undra varför? Måste bli bättring på den fronten, Absolut!

Efter det så lade jag mig svettig i sängen och tokslocknade direkt i cirka en timme, Fyfan vad
värt och skönt det var! Vaknar av att telen ringer och det var inte vilket samtal som helst!
Icke!, Ett mycket mycket intressant erbjudande, Avslöja redan? Nja skulle inte tro det, Lite väntetid på det!








Hemmagjorda grymt snygga jeansshorts och instoppad vit skjorta
är så jäkla bekvämt när man bara ska chilla galet i sängen framför
en het Beckfilm..

Mjukisbrallor- Nej tack! Hatar det!







/Diabetesmannen






Kommentarer
Postat av: Bella

Nej det måste varit något alldeles speciellt samtal, något som bjöd på det extra :) haha!

2010-06-02 @ 14:14:20
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Hemlig journalist

VAR DET BLONDINBELLA?!?!

2010-06-02 @ 15:17:00
URL: http://hemligjournalist.blogg.se/
Postat av: bella

najsa shorts!!! när fan kommer kalsongbilderna då??;D

2010-06-04 @ 16:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0