Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sex and the city 2

Klockan 21.00 i går kväll så var jag på bio med två stycken vänninor till mig..
Vi såg självklart sex and the fucking city, Biosalongen var full med tjejer, Det gillas!

Nej men fyfan vilken bra film, fattar inte hur folk kan såga den? Den får absolut 5 av 5 av mig, Utan tvekan!
Vill hylla Carrie, Vilken vacker dam!  Jag rekomenderar starkt att se den av flera skäl...
Varför? Modé, Mingel,GALET!









Hoppas man ser att jag var helt slut i går!?








/Diabetesmannen





Kommentarer
Postat av: Sandra

Grymt ! tycker fler killar ska se filmen :)

2010-06-16 @ 00:12:48
URL: http://stylelifeandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0