Blogg listad på Bloggtoppen.se

Godkväll

Tjena hallå!
Idag har jag verkligen varit duktig, jag åkte in till stan i morse och köpte en nya tröja och sen så träffade jag även upp Viktor, vi gick och tog en fika och spånade vidare på våra superideér om diverse olika programförslag, snart sätter vi planerna i verket.
Kom in på MQ idag och såg att tröjan jag köpte i måndags hade dem satt ner på 50% rea. Jobbigt!
Vad mer har jag hunnit med idag?
Jag har tränat, imorgon bär det av ner mot Warberg där vi spelar andra semifinalen på fredag, vinst skall det bli!
Nej nu ska jag fortsätta kolla fotbollen tack för mig vi hörs imorgon
Masse är ju förjävla slapp ibland alltså!
Tack!
Vigge

Kommentarer
Postat av: emelie

lycka till på matchen vigge! själv är jag ett caperiofan, ska till solna imrn & kolla den matchen..

2010-04-01 @ 14:07:13
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0