Blogg listad på Bloggtoppen.se

Men

Jocke skrev här i ett inlägg tidigare att diabetes leder till ett hälsosammare liv, vilket är bra!
Jag gillar det det hälsosamma, det bevisar vad för sorts människa man är, att man bryr sig.
Själv så är ett hälsosamt liv en självklarhet med tanke på att jag spelar min innebandy, men klart att det även för oss i "eliten" (haha) också unnar oss några öl då och då.
Alkohol har jag däremot avstått i lite mer än en månad nu och det ska jag fortsätta med trotts att jag ska på 20års fest ikväll, kanske så ska jag ta en avslagen 2.8 eller något liknande men jag gillar att statuera med exempel så jag håller mig nog borta från allt det där tills säsongen är avslutad, för er som inte är insatt så kom till globen den 17 april så får ni se mig rejält packad på banketten efteråt.
Nu är det mycket skriva för skriva sakens skull, kommer inte med något konkret så jag avslutar där och så ses vi förhoppningsvis imorgon.
Charlie fyller 20 idag, vi på diabetesmannen skickar iväg ett stort
Grattis, ses ikväll Chaaaarlie!

Vigge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0