Blogg listad på Bloggtoppen.se

Älskade fäns.....

Glömde ju nämna att jag mötte en del fans i går, Otroligt kul när folk kommer
fram och säger att dom läser ens blogg! 3 Tjejer som jag träffade på vid andersson tobak
som ligger mitt i stan...

Grejen var att dom inte visste att jag var diabetesmannen först när vill skildes
åt... Då jag säger något om att jag är en diabetesman haha.. 
Då säger en av tjejerna att hon läst  min blogg en längre tid!

Mycket kul! Tack fans tack!

Tyvärr har jag ingen idolbild...



Fan, Jag har varit en riktig handyman i dag assä!



Sockerdricka för en diabetesman? Lugn jag var f1 låg!














/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: Hemlig journalist

Hemliga journalister tycker att du är jävligt snygg! Har tänkt på det senaste gångerna du har setts på stan (jajamen, hemliga journalister är där det händer och har koll). Inte så svårt att se dig, du sticker ut bland massorna och är lätt snyggast klädda killen i Uppsala! Kanske tom Sverige, för vi tycker inte att de där modemagasinskillarna är så tuffa som de själva tror. Nu undrar vi bara: när ska du och Blondinbella börja deala så att du kommer med i hennes nätverk och blir nationell kändis? Vi vill se meeeeer Diabetesman på premiärer och shit! Ska vi kontakta henne eller gör du det själv?

2010-05-26 @ 21:40:06
Postat av: Anonym

DET BEHÖVS EN MANLIG, STRAIGHT BLOGGMAN I BLOGGSVERIGE!! DU ÄR DEN UTVALDE GOGOGOGOGOGO NUUUUU!

2010-05-26 @ 21:41:00
Postat av: anna

Mycket bättre! Haha ;)

2010-05-26 @ 22:09:49
Postat av: Christian

Skoj med bloggfans! Hur går det med tennislirandet? Glor du på Franska Öppna som jag?

2010-05-27 @ 18:14:33
URL: http://bestofchristian.blogg.se/
Postat av: GG

BLOGGA ! vad fan är det här.. går in och kollar hela tiden men inga nya inlägg? jalla! shotta från brudarna i falun

2010-05-27 @ 19:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0