Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bra helg, nu kan man sova gott!

Hemlig journalist om Älskade fäns.....: Hemliga journalister tycker att du är jävligt snygg!
Har tänkt på det senaste gångerna du har setts på stan (jajamen, hemliga journalister är där det händer och har koll).
Inte så svårt att se dig, du sticker ut bland massorna och är lätt snyggast klädda killen i Uppsala!
Kanske tom Sverige, för vi tycker inte att de där modemagasinskillarna är så tuffa som de själva tror.
 Nu undrar vi bara: när ska du och Blondinbella börja deala så att du kommer med i hennes nätverk och
 blir nationell kändis?
 Vi vill se meeeeer Diabetesman på premiärer och shit! Ska vi kontakta henne eller gör du det själv?

Denna kommentar gör så man kan somna med ett leénde på läpparna
kan jag säga direkt asså!
Frågan är vem Hemlig journalist är?!
Någon som driver med mig eller
allmänt avgudar mina kläder och det jag skriver om, Aja vem vet!
Tack så mkt Hemlig journalist!








/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: ismabrown

takk ;) Det går topp med meg med deg då ? puss

2010-05-31 @ 02:46:23
URL: http://www.ismaboss.blogg.no
Postat av: Neahn - [Fotoblogg] och Livet

Sv; det är la bra.

själv?

2010-05-31 @ 08:06:55
URL: http://shadowzplay.blogg.se/
Postat av: emelie

ja dom var jättefina. jaså, jag är ifrån färgelanda :P vart bor du då? kram

2010-05-31 @ 08:43:32
URL: http://emeliefyhr.blogg.se/
Postat av: Hemlig journalist

Vi är alltid seriösa, och alltid hemliga! om vi ser dig aspackad på krogen någon gång när vi inte är i tjänst kommer vi att försöka ligga med dig. men vi vill att du tar dig en seriös funderare på din bloggkarriär - du kan bli stor om du satsar...puss va

2010-05-31 @ 23:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0