Blogg listad på Bloggtoppen.se

Falun Floorball

Yes! I morgon sticker jag och mitt lag i väg på innebandycup, Kan tyckas vara lite sent?
Men icke sa nicke! Det ska blir riktigt kul och skönt att komma bort lite...

Så i morgon 9.30 så åker vi upp till Falun för att spela första matchen som är 13.00.

Ledigt från bloggen? Eh Nej!  Jag ska faktiskt träffa en bloggerska som just bor
i Falun.. Mycket trevligt kan det bli! Och vem det är tänker jag faktiskt säga
nu med en gång!

www.bellablogg.se

Verkar vara en trevlig tjej faktiskt, med en grym stil så det ser jag framemot..
Men först och främst så är det full fokus på innebandy..

En lagkapten ska föregå med gott exempel!








2 väskor, ni vet nog vad jag packar i den?




Sitter naken just nu, Ska ta min mycket prisvärda öl och bege mig
till duschen...










/Diabetesmannen









Kommentarer
Postat av: m

naket gillas!

2010-05-12 @ 16:40:07
Postat av: Anonym

Då kanske vi ses runt om i lugnet!

2010-05-12 @ 16:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0