Blogg listad på Bloggtoppen.se

Fashion Against Aids

Stöd aidsen och få snygga prylar på samma gång liksom....







Jag själv funtar starkt på att köpa den tunna kavajen som endast kostar 299 kr och samtidigt stöder

kampen mot aids!


Vill ni storshoppa? Då har jag ett tips assä!-



 








Jeansskjortan är ju helt klart årets trend därför tycker jag att man bör äga ett antal st liksom... Jag själv äger
3 jeansskjortor.. Alla kommer från H&M och ni har precis kollat på dom här ovanför...
Nu var jag lustig va? haha






Hörs lite senare då, Nu väntar en kall öl uthängande från ett fönster!






/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Sjukt hett med killar i jeansskjorta i sommar! :D

2010-05-31 @ 15:47:13
URL: http://www.miss0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0