Blogg listad på Bloggtoppen.se

Hobbyplåtning

Yes! I morgon vid 1 tiden i think så ska jag och min vän gustav ut på en
så kallad hobbyplåtning, Det går till så att han ska fotografera mig med
sin värsting systemkamera, Det är inte mkt svårare än så haha!

Som jag tidigare har sagt så älskar jag att bli fotad.. Måste bara välja ut
en snygg outfit! Är det bra väder så kör jag på en somrig outfit utan tvekan!



Nej nu säger jag godnatt med leende på läpparna,
Hörs i morgon! Puss









Ser ut som en kommunist från cuba som jobbar på en cigarrfabrik!? Right?





Hobbyfotografen Gustav Sennerfeldt









/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina!

jag jobbar ... slutar 08... drygt... kul med foto!!

2010-05-25 @ 00:52:15
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0