Blogg listad på Bloggtoppen.se

Så rakar en diabetesman sig.....

Ja ett litet annorlunda sätt än vad andra gör kan jag tänka mig?
Rätta mig om jag har fel?  Jag tar på mig både hatten och ett par schyssta
solglajjor för att inte störas av det starka ljuset inne i badrummet...  Och nu
till det bästa: Jag rakar mig med två rakhyvlar... Det gick riktigt bra faktiskt!

Testa ni med!?



Två rakhyvlar är riktigt riktigt värt!



Tydligen riktigt kul att raka sig också.....



Besviken tro? Verkligen inte..... Sov gott nu alla underbara läsare!










/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: emelie

kollade precis på ditt videoinlägg & hörde att ni också ska lira falun? det ska vi också göra.. grymt :) vart bor ni?

2010-05-04 @ 10:00:53
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0