Blogg listad på Bloggtoppen.se

Snart smäller det

Dom avklippta conversen sitter på och jag är redo för strid!?
Just nu
inväntar jag min vän Niklas, Han jobbar till 2.. Bra där mannen! Sedan far vi i väg med en jävla
fart upp till Falun för ett bloggbesök! Kan tänka mig att alla vet vem?

Hela helgen ska tillbringas i Falun, Det kommer bli awesome asså!





Nyvaken diabetesman!






Ett par avklippta converse och ett par avklippta jeans plus en tischa från
Prada funkar utmärtk för mig!







/Diabetesmannen



Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmh!nice bild på shortsen ,men bättre om du skulle inte ha något plagg! ;)

2010-05-31 @ 14:57:48
Postat av: Anonym

hot!!

2010-06-01 @ 12:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0