Blogg listad på Bloggtoppen.se

Svaren!

Är du tillsammans med bruden från Falun?

Nej det är jag inte!

Hur går det med bella?

Går och går.....

Vad tycker du om henne?

Hm.. En tjej som bjuder på sig själv kan jag säga direkt.
Hon är trevlig,charmig och är kul att vara med.


Vad för slags tjejer gillar du? klädstil, hårfärg, personligheten?


En tjej som vågar vara sig själv, dvs. bjuder på sig och har
det där lilla extra, Hon får gärna vara lite som jag kan tyckas.

Klädstil: Spelar egentligen inte så jättestor roll, Men vill gärna
att hon är modemedveten och har en egen stil!  Just nu så skulle
jag tipsa er tjejer om korta jeansskjorts och converse.

Hårfärg: Brunette helt klart!


Personlighet: Snäll,rolig,bryr sig och har ett leénde på läpparna


Jag har hört att du har ett enormt intresse för 92 or? Varför?

Tydligen så är det en bra årgång!? Det är inte direkt så
jag bestämmer mig för att lägga in en stöt på 92 or.




Hur många läsare har du om dagen?

Det håller jag lite hemligt, Men ett antal hundra om dagen har
jag.


Hur gammal är du?

Jag är 20 år (1990)


Favorituteställe i Uppsala?

På sommaren är det helt klart Birjer Jarl som är
det bästa stället, uteservering skulle jag säga framfickan och ågatan 11.


Planer i sommar?

Det är väll tänkt att det ska bli två  utlandsresor. Sen blir det självklart
tennisveckan i öregrund.








Bild från Modevisningen







/Diabetesmannen








Kommentarer
Postat av: Anonym

alla fråger var ju inte med!

2010-05-19 @ 16:38:25
Postat av: Anonym

Dom kommer!

2010-05-19 @ 16:55:55
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0