Blogg listad på Bloggtoppen.se

Helt jävla slut.

Kan man säga ja?! Har sovit cirka 10 timmar på 3 dagar nu vilket auotmatiskt leder till att man nästan däckar. Ändå så ska jag ta mig ner till innebandyhallen för att träna ett pass med ett annat lag, Ja vafan ni ser ju viljan hos mig. Man ska träna bort träningsvärken- Det sade min morfar en gång!

Jag har ännu inte fixat tillbaka min kamera så det blir lite ont om bilder fram till onsdagen tyvärr. Nu blir det en powernap på 5 min, Sen tagga i gång. Vi hörs sen!






Bild från lördags, Från Gustafs mobiiil. Mira, Siri and D-mannen





Videoblogg under livesändningen











/Diabetesmannen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0