Blogg listad på Bloggtoppen.se

Söndag- Inge ångest

Fy satan i gatan vilken galet najs och även rolig helg man haft assä. Ni vet det är sån här helg som allt bara sitter väldgigt bra. Det händer bara 1 gång i månaden. Jag vill tacka alla mina vänner och ovänner som gjort detta möjligt. Och Sidekick Gustaf, tack för sovplatsen. Lite bilder kanske? Ja det tycker jag!


Gårdagens heta? Förkrök i källare!




Gårdagens outfit



Jenny i källare




Viktor i källare




Pojkbandskillen diabetesmannen i källare




Sidekick Gustaf i källare





Vem löser öl gåtan? Titta och klura en stund.




Det var tydligen riktigt roligt!?




Huh?




Detta är mycket märkligt kan tyckas?




Mmh gott!




Små stjärtgossar...





Ormögon...




Mannen? är du blatte eller? Nej dom kallar mig för brunskalle.





Andreas Carlsson i idol juryn




/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch är det inte sperma i ölen?

2010-11-09 @ 12:10:39
URL: http://emmelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0