Blogg listad på Bloggtoppen.se

Champagne

Sitter här i och avnjuter ett glas champagne med min mor. Jag ska strax ta bussen raka vägen in till Viktor för att sedan ta ett par glas whiskey, Gott! Den skulle tydligen vara rökig, Ännu bättre!

Efter att vi blivit lite runda om fötterna så tar vi en discotaxi till jenny, Det är där det händer! När jag stiger innanför dörren så kommer jag direkt ta tag i hennes dator för att logga in på Livesajten och sedan koppla det till bloggen. Detta är inget Joke! Jag kommer ungefär från 23.00 börja sända från Jennys vardagsrum. Detta kommer bli en succé, vänta bara tills vi börjar med våra äckligt grymma lekar.

Jag hoppas ni som tar en vit helg bänkar er fullständigt framför min liveshow denna fantasiska lördag.









Hoppas vi ses 23.00?






/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: johanna

supercool blogg!

2010-10-31 @ 10:58:35
URL: http://jjohannagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0