Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dagens diabetesman




Han har diabetes, han är 20 år, han bor i uppsala, han är skön, han bloggar, han hatar diabetes, han älskar att festa, han har skägg.



Det är väll lite upplagt för ett samarbete? Vi träffades på nattklubben Saluhallen i går och stod ganska länge och diskuterade den hemska sjukdomen vi fått, Jag ser mig själv som lite mer rutinerad eftersom jag haft skiten i 9 år medans Aleksander haft det i 5 år.

Vi bestämde i allafall att gå på en diabetesföreläsning på onsdag, Tror jag nämnde det förut? Vi får hoppas på att inte något kommer i vägen för detta. T.ex någon trevlig bar!






/Diabetesmannen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0