Blogg listad på Bloggtoppen.se

Diabetes är som skuggan,I bland är den stor och skrämmande,i bland märks den inte alls.men man måste leva med den.


OBS. Detta inlägg skulle ha Publicerats för 4 timmar sedan!



Ligger här med mina foppatofflor och även halvt naken i min säng, Funderar på livet efter ett besök på sjukhuset i 3 timmar. 13.00 var det dags för diabeteskontroll, En ren rutin kontroll liksom! Sen efter det så tog jag mig ner till Lekterapin för att hälsa på min vän som skulle befinna sig där.. Vi hängde en stund för att invänta en man från afrika som skulle uppträda, vi skratta och tryckte i oss en massa godsaker samtidigt som vi njöt av den afrikanska musiken. 






Ett tips. Skippa den där sortens solglajjor nu när det är Höst. Kör på ett par större och rundare. Varför? Dom jag har på bilden är trendigt på sommaren.





Älskar höstsolen assä.


Diabeteskontroll var det ju:




Förstår ni inte bilden? Säg till då.




Jag kommer ALDRIG respektera min sjukdom.








/Diabetesmannen










Kommentarer
Postat av: Aleksander

Styr sjukdomen låt inte sjukdomen styra dig! Fan du är en jävla robot med den där sensorn alltså. "RoboCop 4 The Diabetic"

2010-10-04 @ 20:57:15
URL: http://hajkillen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hot hot hot

2010-10-04 @ 21:18:29
URL: http://bergersater.blogg.se/
Postat av: Aleksander

Vart är den? om jag är free så är jag på.

2010-10-04 @ 21:32:51
URL: http://hajkillen.blogg.se/
Postat av: Aleksander

Sockret ligger bra förövrigt. Ska in på test på torsdag. Hoppas det håller sig.

2010-10-04 @ 21:39:32
URL: http://hajkillen.blogg.se/
Postat av: Anonym

tja jag fattar inte riktigt det med på bilden vad ska det ligga på i vanliga fall?

2010-10-05 @ 16:00:59
Postat av: Emma

Vad bra att jag inte är ensam om att ALDRIG respektera min sjukdom.Jag har haft det i 12år nu jag bara hatar den här jävla sjukdomen

2010-10-05 @ 21:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0