Blogg listad på Bloggtoppen.se

Snabbmöte med Nikita hair!

God dag! Allt lugnt eller?


Jag mår strålande, Hur kan man inte må bra en fredag?

Jag kom precis innanför dörren efter ett par snabba ärenden på stan. En sväng förbi ögondoktorn ( Diabetes), besökte även alkoholbutiken eftersom det är fredag och då ska det drickas svinkalla rom å cola.

Sen ett snabbmöte med Nikita hair vilket gick väldigt bra, Så på onsdag nästa vecka är jag redo för klippning, Och dagen där på, alltså torsdag så ska jag vara modell för Vip kvällen som hålls i Forum gallerian. Om jag inte hörde fel så kommer den äga rum mellan 20.00 och 22.00, mer om det framöver. Jag hoppas vi ses där!










Jag är beredd att tokhärma James Francos frisyr, Är detta klokt?







/Diabetesmannen



Kommentarer
Postat av: Emmelist

det är klokt :) då behåller du lite rufs ;)

2010-10-22 @ 14:53:59
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Sheila

Kul! Jag fick en inbjudan och kommer nog att gå ;D

2010-10-22 @ 18:45:43
URL: http://sheilastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0