Blogg listad på Bloggtoppen.se

Vän ringer från tåget

Alla i uppsala vet ju självklart vem diabetesmannen är kan jag redan nu känna? Det min vän ringer för att säga är att hon hör en brud som satt bakom henne på tåget prata om diabetesmannen, Eftersom denna kvinna pratar i telefon om mig så var det lite svårt för min fucking friend att höra vad som sades, Men hon hörde något om äcklig och snygg?

Detta gör mig glad & nöjd, Jag skiter i vad folk tycker. Jag kör min grej liksom!




Ey vem vare som pratade?







/Diabetesmannen



Kommentarer
Postat av: emmelist

haha fan va roligt :) ännu en stalker? ;)

2010-10-06 @ 14:20:54
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anonym

det där kan vara en utav dom gräsligaste outfitsen jag sett, usch!

2010-10-06 @ 16:14:28
Postat av: JJ

om du inte hade brytt dig om vad folk tycker hade du vart på ett soligare ställe nu mannen

2010-10-06 @ 17:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0