Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ett förmiddagsmöte i Västerås

Oouuaah gesp! Har precis vaknat upp efter en så sjukt efterlängtad powenap.. Jag måste bli bättre på att sova tidigare när jag ska upp kan tyckas!? I gårr natt så gick jag och lade mig 04.30 och klev upp 6.30 haha, Alltså två timmars sömn, Dåligt! Nog om det!


Förmiddagsmötet som ägde rum i Västerås vid 10 tiden i morse gick faktiskt riktigt bra, Jag fick ett väldigt trevligt bemötande och det gillas starkt när man ska samarbeta med mig, Mitt intryck direkt var att detta var seriöst och proffesionellt genomtänkt vilket gör det mycket roligare!

Vad är det för företag: Företaget heter Mandoly Reklambyrå, Vad gör dom? Så som jag förstått det hela så hjälper då Mattias som driver Mandoly reklambyrå att marknadsföra andra företag på bästa möjliga sätt för ett rimligt pris..

Och självklart så behöver man då modeller för att nå ut med den budskap man vill ha, Vilket i det här sammanhanget verkade passa mig riktigt bra! Jag har looken,jag har attityden,jag kan stå för det jag kommer göra reklam för, Det är faktiskt viktigt att man kan göra det eftersom man då gör bättre i från sig!



Mer än så berättar jag inte, Det jag inte berättade var vilka företag det gäller!




















/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: egor

nämen, kan vi ha samma väska må tro?

2010-09-09 @ 19:44:55
URL: http://egorsamarin.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Nice! Säg till så kör vi förfan!

2010-09-09 @ 20:05:49
URL: http://dubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0