Blogg listad på Bloggtoppen.se

Fisken i vattnet

Så skulle man nog kunna säga att jag gör nu, Alltså trivs som firren gör in the water! Det är lite synd att jag har tystnadsplikt i jobbet jag arbetar med.. Det är därför ni aldrig hör om något jobb här i bloggen! 

Dom flesta jag känner tycker att jobba är bland dom tråkigaste sakerna som finns att göra, Dvs. Tittar hela tiden på klockan och tänker? Kan tiden bara gå! Eller? Kan det bli helg någon gång eller?!

Tvärtom för mig kan jag direkt säga: Jag utvecklas som människa av det jag håller på med och tycker det är riktigt kul att jobba med det jag gör, Det bästa är att jag får inkomster från 3 olika jobb!





Testa att skrika ut allt, Det är oerhört skönt.. Man känner sig liksom lite mer harmonisk!





/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: My

klart jag gör, jag älskar barn... ;)

2010-09-08 @ 20:18:07
URL: http://callitgangsta.blogg.se/
Postat av: emma

Haha det är sant! :)

2010-09-08 @ 20:53:45
URL: http://emzgoesmusic.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte berätta om dina 3 jobb! visste inte ens att dujobbade

2010-09-08 @ 21:34:30
Postat av: Anonym

Då kan jag ganska snabbt upplysa dig om att du får betala mycket mer skatt av att ha 3 inkomster än 1. Så vore jag dig skulle jag jobba heltid på ett av jobben, istället för att "leka" cool med 3 inkomster. Du förlorar bara på det. Ett tips :)

2010-09-09 @ 12:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0