Blogg listad på Bloggtoppen.se

Frågestund del 1

1.Vart kan man köpa den där ryggsäcken?

Den köper du på Topman.com


2. Är du och bellablogg vänner?

Nja, Vi är knappast ovänner med det blir svårt att umgås när det skiljer cirka 20 mil mellan oss.


3. Dissade du henne för Amanda?

Men va? Vadå diss? Amanda har inget med detta att göra!


4. Varför hackar du på norrländska?

Hackar och hackar, Jag tycker det är roligt och även lite charmigt.


5. Har du något emot oss Norrisar? Speciellt Emmelist?

Knappast bruden. PLÅTNING! ( internt)


6. Vad tycker du om dessa skor?

Riktigt snygga, Just ett par såna skor som kan lyfta en outfit! Köp.


7. Kan du lägga upp lite mer snygga outfits?

Det kan jag absolut göra, Måste bara be syrran om lite mer tid. Det är nämligen hon som håller i kameran.



8. Kan du ge lite tips hur du lyfter/stylear ett plagg?

Det ska jag göra, Jag håller faktiskt på stylar till en kavaj nu. Bilder kommer!



9. Är dina nya skor från skopunkten något att satsa på för en tonåring?

JA JA JA! Kör på.


10. Ska du på realise fall på Bj på torsdag?

Jag funderar starkt på det. Ses vi där?


11. Hej hej! Jag undar vad du ligger på i Hba1c?

Tyvärr låg jag lite högt förra gången, 7.8


12. Vad gjorde du för att få alla foto jobb?

Jag gjorde väll inte direkt något speciellt, Jag får helt enkelt tacka mig själv och min fotograf för dom bra bilderna.. Efter det så har en del företag hört av sig och vill ha mitt ansikte hos dom.





Resten av era frågor kommer i morgon kära läsare.










/Diabetesmannen









Kommentarer
Postat av: emmelist

BA BULLA!

2010-09-28 @ 22:27:45
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: simone

Vad gööru?

2010-09-28 @ 22:35:05
URL: http://fattybom.se
Postat av: emmelist

det roliga är bara att jag inte kan välja vilka jag vill publicera eller inte. alla syns.

2010-09-28 @ 22:36:35
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Maria - fashionstars ☆

hahaha PLÅTNING! :D



Nej du! Inge fernet :P Det kan du glömma haha

2010-09-29 @ 09:45:24
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Magnus

frågan var inte om du dissade henne utan varför du inte gick med bellablogg på blogawards !?!?!

2010-09-29 @ 12:33:01
Postat av: Anonym

skikade du bilderna till olika ställen som sökte model eller hur gjorde du?

2010-09-29 @ 17:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0