Blogg listad på Bloggtoppen.se

Hellow!

Första fucking september i dag! Både roligt och tråkigt- Det tråkiga är att det blir så grått och mörkt ute, Sen att det är så jävla kallt vissa dagar! Det roliga är att man kan klä sig riktigt snyggt och grymt om man gemför med sommaren!

Jag fick ju inte någon vidare start på denna dag då jag vaknade för ungefär 45 min, Det första jag gör är ju att kolla blodsockret och det ligger på 24,5, Fruktansvärt irriterande assä!

Nej nu ska jag duscha och sedan klä på mig dagens outfit som ni senare kommer få se!

 












/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: Ida

Hey you! Det står bra till, själv då?

2010-09-01 @ 14:58:56
URL: http://idagillegard.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0