Blogg listad på Bloggtoppen.se

Vilket Joke!

Som dom flesta vet fick jag ju förra veckan hem en ny sorts engångspruta som jag till och med var först med att testa, Nu har jag ju haft dom i en vecka och kan säga vad jag tycker om den nya sprutan, CRAP!

Den är ju som sagt riktigt liten men känns bra mycket större när man väl ska dra in insulinet i själva sprutan då! Detta är något jag absolut inte rekomenderar till er som använder engångssprutor!





Liten & Gullig men riktigt dålig, Betyg 2 av 5 eftersom den är lätt att ha med sig!






/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: ~ Josefine ~

Jag har också diabetes och jag gillar inte engångssprutor alls xD

2010-09-25 @ 19:10:50
URL: http://jozzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0