Blogg listad på Bloggtoppen.se

Så har du aldrig sett mig!

God kväll!

Kollar ni också på sex education som går på 3an? Det gör i allafall inte jag! I kväll så har diabetesmannen hunnit spela en semifinal i km ( Klubbmästerskap) där jag lyckades vinna med 6-1 6-0, Är faktiskt jäkligt besviken att jag släppte ett game eftersom jag hade tänkt att inte släppa ett enda game på hela Km!

Nu hade jag tänkt att visa er som ni aldrig har sett mig förut?! Lite kul kan tyckas eftersom jag hatar stilen och tycker det är sjukt fult på mig i allafall!







Så ska en man se ut kan tyckas?








/Diabetesmannen



Kommentarer
Postat av: ASIAT

tack du!



sv: idag flög jag hem ifrån Spanien,!

några planer inför imorgon då? :) kramar

2010-08-23 @ 23:12:40
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: frida

neeej.. mmh, keps o munktröja ♥

2010-08-24 @ 13:48:18
URL: http://capturethemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0