Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag skulle inte se mig som en.....

Kaxig bloggare, Utan en person med ett grymt och även härligt självförtroende! Men grejen är den att nästa alla bloggare är ALDRIG säg själva i bloggen, Är inte det mycket märkligt och ovärt!? Enligt min mening så svar ja! Jag däremot är precis lika i bloggen som jag är utanför bloggen, Den lilla skillnaden är att jag är mycket goare och trevligare på utsidan än i bloggen, Men det kan tyckas vara positvit assä! 

Fan, alla som skriver en massa skit kommentarer och rent ut sagt hatar mig som person?! Varför läser ni min blogg!? Nu tänker ni så här: Vi vill skratta åt dig för du är så ful och pinsam!?? Men är det verkligen så ni tycker?? Det vettefan assä! Bara så alla vet så tar jag alla kommentarer som något positivt, Ingen knäcker en man utan insulin!




Fick denna kommentar för ett tag sen, Hm?! Jag bär rutig skjorta när jag vill!










God natt!



/Diabetesmannen




Kommentarer
Postat av: eveline

vad i hela friden var det där för dum kommentar?

2010-07-25 @ 19:17:46
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/
Postat av: johanna

haha, du är ju grymt snygg i rutig skjorta! : O

2010-07-27 @ 14:11:03
Postat av: Madeleine (:

diggar bilden så grymt

2010-07-27 @ 18:54:06
URL: http://mblom.blogg.se/
Postat av: Evelina

klockrent du passar i de bar det nar du vill!!!

Ar utomlands kan inte skriva vissa bokstavaver bara sa at du vet

2010-07-29 @ 00:38:13
Postat av: alexandra

alla är väl i stort sett avensjuka på att du har ett så sjukligt bra självförtroende och inte dom. dom klankar ner på andra för att må bättre själva. Men ibland kan man känna att det känns som att du tycker " jag äger hela världen med min snygga stil och jag är snyggast i världen" det är sant visst, men ibland kanske man inte behöver skylta med det fullt ut! Du har en grym blogg:)

2010-07-29 @ 10:02:48
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0