Blogg listad på Bloggtoppen.se

9 juli klockan 20.00 på tv4

Sändning av dagens inspelning vid fyrishov.. Det var sjävklart POSTKODKAMPEN som spelades in!
Vad är det? Det är åtta städer som är med i tävlingen, Alla vet vad Wipeout är va?
Ungefär lika grej fast det här kan ju kännas en aning seriösare med proffesionella programledare
och kändisar i dom olika lagen!

I dag var det Göteborg mot Malmö, Några ansikten kände man ju igen, Bland annat pojken
i Bwo!- Hunkig med sitt fladdriga hår kan tyckas?!


Det här var första gången jag var med på en sådan inspelning, Fyfan vad allt är uppgjort.. Helt sjukt kan tyckas!
satt där i cirka 5 timmar och det blir bara en timmes program av det haha! Men kul var det tills det började
regna!

Jag såg i dag att man kunde beställa biljetter till detta för att få sitta i publiken??
Det var icke så jag gjorde, Jag fick nämligen mail om att jag var inbjuden och stod på listan, Eh najs!
Som tur så fick jag och syrran plats bredvid Malmös fanclub där bland annat goda vänner till deltagarna satt!

Det betyder att vi garanterat är med på tv haha, Lite småkul kan tyckas än en gång!?



Så vill ni se diabetesmannen då? Kolla fredagen den 9 juli klockan 20.00 på tv4!





Med detta hunkiga leénde ledde han programmet




Någon som ser vem snubben i svart jacka är och kollar mot kameran?
Ledtråd? Dr.Mugg



Göteborg i rött mot Malmö i grönt



Såg att unt hade lagt upp denna bild!? Jag är med! Men vart är frågan?
Den som först skriver och förklarar var jag är bjuder jag på en kaffe, Lovar!




Denna man var med i Göteborg, Såg även att han är framröstad som en av sveriges 100 snyggaste
män



Även denna fantastiska programledare var utnämd bland sveriges snyggaste män









Tack för en trevlig dag!




/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo kanon här;) Klart man måste rekomendera uppsala bloggar haha!=)

2010-06-14 @ 16:42:56
URL: http://jessicavonceder.blogg.se/
Postat av: elinn

hej där, är allt bra med dig? :)

2010-06-14 @ 16:54:22
URL: http://elinnjl.blogg.se/
Postat av: elinn

Så skönt att höra att det är bra med dig!

Med mig kunde det ha varit bättre men jag lever. ;)

Hänt idag?

Kram <3

2010-06-14 @ 17:26:25
URL: http://elinnjl.blogg.se/
Postat av: linaa vilken pina

Hej vad kul för dig!!



SV: de e bara bra med mig själv då? görs?

jag har nyss vart o käka ska ut med djuren nu.. sen bädda ner mig framför tv. ska rensa lite saker som jag ska försöka bli av med...

2010-06-14 @ 17:45:15
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: Christoffer Angelin

Martin Rolinski, hans och min pappa är kompisar :)

2010-06-14 @ 20:12:44
URL: http://fjortizfox.blogg.se/
Postat av: Anonym

Till vänster under det blå paraplyet kanske?

Enkelt att se eftersom det sitter en snygging där.

Puss

2010-06-15 @ 01:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0