Blogg listad på Bloggtoppen.se

Midsommardagen

Det började med att jag vaknade upp vid 13 tiden, Mådde väll inte sådär jättebra! Alla vet nog varför?
På fredagen så ringde det nämligen en grabb vid namn Erik Thorelli! Någon klocka som ringer? Erik säger att han också ska fira midsommar ute på landet och undrar i fall vi ska lira tennis vid 14 tiden på lördagen, Alltså i går då! Jag säger direkt, men absolut! Tänker absolut inte på att jag kommer vara helt död! Men i det här fallet får jag stryk även fast jag skulle spela mitt livs bästa tennis, Erik är faktiskt den stora stjärnan av oss alla på tennisbanan! Utan tvekan! Lite småslitet var det ju.., Men äntligen så får man lite pisk där ute på banan, Det händer ju sällan nu förtiden liksom.. Så tack för det Erik!  






Efter tvåtimmars tennis så blev det lite sol & bad efter, Det är fan aldrig fel!








Ska vi ta hela dagen i går eller ska vi skriva ett till inlägg, Nja vi kör på medans jag sitter här och nördar haha!


Fick reda på ganska sent att man var bjuden hem till en vän vid namn Anderas Lundin, Självklart så tackade jag ja.. Tur att jag gjorde det eftersom det var riktigt trevligt, Det började med grillning och gick lite senare över till att bara dricka samt förbereda sig för att gå på Björkis haha, Vilket place alltså?.. Kul var det!  Jag kan redan säga nu att jag absolut inte hade en aning att folk uppskattar min blogg som ni gör?, För det gör verkligen väldigt många..
Inte för att överdriva men var 5e minut så fick jag höra: Där är ju diabetesmannen! Och eftersom jag inte är stel så bjöd jag upp till dans med ett flertal bloggfans, Jag vill samt tacka för att ni älskar min blogg och läser den dagligen, Det är de som gör så jag får energi att fortsätta skriva! Tack så hemskt mycket! Och juste, Ni som tog såkallade fanskort? Lägg gärna till mig på min bloggmsn och skicka bilderna så publicerar jag dom här på bloggen!




Viktor



Gustav



Viktor & Andreas



Martin



Gustav persson & Diabetesmannen












/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: Christoffer Angelin

Jag hade aldrig pallat spela tennis igår, vart alldeles för schleten för det :)

2010-06-27 @ 17:09:36
URL: http://fjortizfox.blogg.se/
Postat av: Umeå

FAN VA STEKIG GUSTAV ÄR

2010-06-27 @ 22:44:28
Postat av: MJAAU!

satan va snygg victor (killen i vitt) var!

2010-06-28 @ 22:03:58
Postat av: Anonym

Vem va tjejen du va med hela kvällen på björkis? Du Såg ju fett kär ut?!

2010-06-29 @ 19:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0