Blogg listad på Bloggtoppen.se

The white briefs

Nu tar jag upp tävlingen om att bli årets modeman igen, Jag vann ju som sagt inte tävlingen men däremot så kom jag tvåa och förtjänade egentligen första platsen enligt dom flesta! Nu är det så att vinnaren Charlie tackade nej till sitt pris vilket kan tyckas helt otacksamt och idiotiskt enligt mig, Men men alla är vi olika! I stället så fick jag mail av Patric från hombres.blogg.se, Där han skrev om jag ville ha priset?, Sjävklart ville jag det eftersom priset var ett par vita briefs.. mmh sexigt!





Oerhört liten gullig påse...



Varsågod för gratis reklamen The white briefs






I kväll kommer eran längtade kalsongbild, i mina nya vita slimmade briefs!






/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: Patric / hombres

Ha ha rätta takter joakim!



Får väl köra en bild jag med så kan folk rösta om vem dem passade bäst på! haha



Då är jag säker på att det blir en första plats för dig!

2010-06-24 @ 17:56:26
URL: http://hombres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0