Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kvanberget

Borta bra men hemma bäst eller vad brukar man säga!? Nåt sånt va?
Yes ligger just nu i min säng med skorna på, Har inte orkat snörat av mig mina nyägda
avklippta converse, Jäkligt sköna skor btw!

Ligger här med lite ångest också, Fan känns inte som man har tränat på flera veckor, Mycket illa!
En diabetesman som ätit pizza efter pizza liksom, Dags att ta tag i både tennisen och gymmandet kan tyckas!?

Helgen- Grym helg, Jag vill tacka alla som bidrog till det! Den jag vill tacka mest är ju självklart
Bella.. Kanske mer känd som faluns bloggdrottning! www.Bellablogg.se
Vill även tacka Niklas,Ranya och Ann sofie!


















Ska bli ändring på uppdateringen nu gott folk!
Hörs!




/Diabetesmannen







Kommentarer
Postat av: sara

mmmmmmmmmmmm! gott med kalsong bilder! (Y)

2010-05-31 @ 14:55:36
Postat av: idaaaaa

AJJJ sprutan!

2010-06-03 @ 12:52:14
URL: http://washedkids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0