Blogg listad på Bloggtoppen.se

Diabetesmannen Tillbaka fräsch?

Jag älskar livet!


Nyklippt,Trevliga människor, Gustaf Eklund, Apertirif, God mat, shopping, vip kväll, solarium, Nu fattas det bara att min sjukdom försvinner, Då är det klappat och klart liksom. Satan vilken vändning det blev nu.



Håret? Ny frisör? Frillan är densamma, tyvärr? Nej men jag kände att det var lika bra. Men denna gång är den mycket mycket bättre klippt, Jag är verkligen toknöjd. Frippan har helt enkelt gått och blivit lite mer roligare eller vad man ska säga?

Frisören/frisörerna? Fruktansvärt kompetenta, Trevliga, Charmiga och även snygga. Man kommer långt på att vara trevlig kan tyckas?

Ett tips. Gå till unga frisörer, Det gör jag. mellan 20-30 gärna. Varför? Dom har bra koll, Kommer med förslag och massa annats gött.


Jag klipper mig här!








Nu, sola 20 min.







/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: kikki

Frisörerna jag går till är typ tjugofem. Tre tjejer som är ascoola x3

Sist jag klippte mig hos en äldre blev allt åt helvete -.-' Dessutom drog hon bara i håret mitt x.x

2010-10-28 @ 21:30:30
URL: http://bluebarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0