Blogg listad på Bloggtoppen.se

I kväll sänder jag Livé!

God morgon mina galna läsare!


Fyfffan vad jag är trött assä, Helt sjukt! Inte alls sugen på innebandymatch. Jag är mest sugen på en puma som jag kan gå tillbaka med i sängen för att gosa hela jävla fucking dagen. Men så blir det ju inte tyvärr haha.


Ja ni ser ju rubriken, I kväll vid 23 tiden sänder jag Livé här från bloggen. Vad innehåller det då? Ni kommmer kunna följa mig och några av mina vänner när vi förfestar i kväll. Alltså Livé i kväll, Ungefär vid 23 tiden.





God morgon.








/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Livé"?

2010-10-30 @ 14:14:14
Postat av: hemlig journalist

SJUKT GALET MED UPPDATERING hos journalisterna, alla galna d-fans! kolla in, det han inte skriver här skriver vi! pusssse <3

2010-10-30 @ 15:29:30
URL: http://hemligjournalist.blogg.se/
Postat av: BELLA

NICE SOM FAN!! TACK JOCKI

2010-10-30 @ 16:23:41
Postat av: hemlig journalist

sover du med keps? hemliga journalister är förbryllade...

2010-11-01 @ 01:00:51
URL: http://hemligjournalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0