Blogg listad på Bloggtoppen.se

Så tänker jag - LÄS!










Jag såg attjag hade fått in en fråga kring hur jag tänker i modeväg? Jag tänker lite så att jag inte vill se ut som någon annan. Men samtidigt inte spåra helt och hållet med stilen. Jag vill helt enkelt få till det i varje outfit, Det ska alltid vara snyggt var jag än går.. Det är lite av min image skulle man kunna säga.. Jag själv tycker jag lyckas väldigt bra med det, Och om ni tycker det vettefan? Men jag får väldigt sällan dålig kritik för mina outfits och tips , Så i stort sett lyckas jag ganska bra med det jag håller på med. Huvudsaken är att jag trivs i det jag har på mig vilket jag gör till 100 fucking %!




Ovanför oss har vi 3 boots som väldigt många tycker är för mycket eller helt enkelt inte vågar ta på sig för att dom är rädda för att folk ska stanna och säga? Vad fan har du på dig liksom? Krigskjängor från 1969? Va fan skit i det? Våga latcha med stilen gott folk. Inget är fel, Inget! Våga.












/Diabetesmannen






Kommentarer
Postat av: F

What?! Dom sista bootsen köpte jag för typ tre veckor sen, jag är mode fan!

2010-10-22 @ 09:42:57
URL: http://dubbla.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej tack. du lyckas alltid med dina outfits:D

2010-10-22 @ 19:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0