Blogg listad på Bloggtoppen.se

Vip kväll i forum gallerian (Uppsala)

I kväll smäller det ja. Det är en så kallad vipkväll med start 19.30 och håller på till 22.00. Vad innebär en vipkväll vet jag knappt själv.? Det enda jag vet är att jag ska vara Nikita hairs modell, Så strax efter 19 00 är jag redo för styling och en helsvart outfit, Jag kommer vara så sjukt snygg i kväll. Helt ny oufit är investerat!




Detta är vad ni behöver för att komma? Har ni inte en sån? Kontakta mig omdelbart eller gå upp och klipp dig hos Nikita hair för att efter få en, Det är de fan värt!

Obs. 18års gräns pga. att det kommer severas alkholk, Ni under får komma in i målsmans sällskap.




Hoppas vi ses?!







/Diabetesmannen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0