Blogg listad på Bloggtoppen.se

Frågestund del 2

13. Ingen fråga... Men jävlar vad chill att hitta en diabetesman med exakt samma intresse som mig, krök, träning & mode. Riktig kul läsning och diabetesmannen ligger nu bland favoriter.

Jag tackar så mycket.


14. Vad jobbar du med?

Jag jobbar som Personlig assistent och frilansar som modell.


15. Varför använder du engångssprutor? För- nackdelar?


Jag trivs med det. Fördelar? Lätt att ha med sig och jag är säkert på att jag får i mig allt insulin jag tar. Nackdelar? Att jag måste dra upp insulinet i sprutan hela tiden, And att jag ser ut som en pundare.



16. Har du någon konstnär som du tycker väldigt mycket om, och om du hör att det är någon utställning med denne så rusar du dit snabbt som attan?


Faktiskt inte, Aldrig riktigt varit intresserad! Föreslå någon?


17. Vad har du för visioner för framtiden?

Jobba med något inom mode. Typ Modechef eller designa egna kläder!


18. Vart ser du dig själv om 10 år?

Med en paraplydrink på cuba medans jag röker en cigarr, Självklart har jag en skräddarsydd kostym på mig.


19. Har du några planer?

Några direkt planer har jag inte, Däremot en massa olika tankar! Jag tar dagen som den kommer kan man kanske säga!


20. Varför började du blogga?

Jag ville att folk skulle få sig ett skratt och även bli inspirerade!


21. Möter du folk som tycker att det är konstigt att du bloggar?

Dom flesta tycker att jag är skön, Men en sak dom flesta tror är att jag är bög!
Jag säger så här: Jag älskar kvinnor!


22. Är det sant att Danielparis (Paows Stalker) kysste dig på blogawards?

Det stämmer bra det.







Diabetesmannen just nu.








/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: Robin

Jag har mött på den där "bög-grejen" ett antal gånger också.. Varför är det alltid så att bög-stämpeln ska sättas på en bara för att man vågar visa att man kan töja på gränserna och visa sig modeintresserad? Fruktansvärt trångsynt att tänka på det viset..

Den kommentaren går in i ena örat och ut ur det andra.

2010-09-29 @ 18:02:05
URL: http://robinwinberg.blogspot.com
Postat av: Felicia

kysst daniel paris? haha ja dör när jag kollar på paows stalker

2010-09-29 @ 23:52:20
Postat av: Gabriella

haha älskar ditt svar på fråga 18!

2010-09-30 @ 18:16:58
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/
Postat av: veronica

uppsalabo utan byxor som gillar att spela sällskapsspel;p^^ haha

2010-09-30 @ 22:31:34
URL: http://veronicanasslander.blogg.se/
Postat av: Carolina den fina!

Har ni hånglat?! Paows stalker e ju typ fett snygg!!

2010-10-01 @ 13:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0